Nr. 112584/ 18.12.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 18.12.2025 Primăria Municipiului Arad emite următorul anunț rectificativ cu privire la
Proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026 – inițiativa primarului. Ediția 1 revizia 2
Având în vedere prevederile art. II din O.U.G. nr.78 publicată în Monitorul Oficial al României Partea I nr.1172/17.XII.2025, privind obligativitatea unităților administrativ- teritoriale de a adopta pentru anul 2026, de îndată, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2025 , hotărâri ale consiliilor locale cu privire la impozitele și taxele locale la cotele și nivelurile stabilite pentru anul 2026, în limitele și în condițiile prevăzute de Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
- propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 21.12.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026. Impozitele şi taxele locale, cuantumul acestora, precum și facilitățile acordate la plata impozitelor și taxelor locale aplicabile în anul 2026 , cu respectarea prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcției Venituri- Serviciul Juridic, Contestații, Referatul de aprobare al Primarului.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026 – inițiativa primarului. Ediția 1 revizia 2
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Compartiment asistență juridică – Consilier juridic,Bulboacă Antonina- tel. 0257/281.850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă
Nr. 112.146/ 17.12.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 17.12.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026 – inițiativa primarului. Ediția 1 revizia 2
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026. Impozitele şi taxele locale, cuantumul acestora, precum și facilitățile acordate la plata impozitelor și taxelor locale aplicabile în anul 2026 , cu respectarea prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcției Venituri- Serviciul Juridic, Contestații, Referatul de aprobare al Primarului.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 24.12.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026 – inițiativa primarului. Ediția 1 revizia 2
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 24.12.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Compartiment asistență juridică – Consilier juridic,Bulboacă Antonina- tel. 0257/281.850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă
Nr.100493/ 07.11.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 07.11.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026 – inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026. Impozitele şi taxele locale, cuantumul acestora, precum și facilitățile acordate la plata impozitelor și taxelor locale aplicabile în anul 2026 , cu respectarea prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcției Venituri- Serviciul Juridic, Contestații, Referatul de aprobare al Primarului.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 18.11.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026 – inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 09.12.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Compartiment asistență juridică – Consilier juridic,Bulboacă Antonina- tel. 0257/281.850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă
