Nr. 94649/ 21.10.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 21.10.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini și Regulamentului serviciului public de transport persoane în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad și aprobarea documentației de delegare a serviciului prin atribuire directă către Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad – inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea Caietului de Sarcini al serviciului public de transport persoane și Regulamentul serviciului public de transport persoane, în forma prezentată în Anexele nr. 13 și 14 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local, în forma prezentată în anexă la prezenta hotărâre.
Se aprobă Programul de Transport, în forma prezentată în Anexa nr. 2 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local, în forma prezentată în anexă la prezenta hotărâre.
Se aprobă Planul tarifar al serviciului public de transport persoane, în forma prezentată în Anexa nr. 6 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local, în forma prezentată în anexă la prezenta hotărâre.
Se aprobă gratuitățile și reducerile la tarife, în forma prezentată în Anexa nr. 7 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local, în forma prezentată în anexă la prezenta hotărâre, precum și Metodologia privind aplicarea măsurilor de protecție socială la transportul public local pe raza Municipiului Arad, conform Anexei nr. 2 la prezenta Hotărâre.
Se aprobă Contractul de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local, în forma prezentată în Anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.
Se mandatează Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public Arad ca, în numele și pe seama unității administrativ teritoriale a Municipiul Arad, să exercite dreptul de a delega gestiunea serviciului către Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad și de a pune la dispoziție sistemul de utilități publice.
Se mandatează dl. Călin Bibarț, Primarul Municipiului Arad, în calitate de reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Arad și membru al Adunării Generale a Asociaților din cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public Arad, să voteze în Adunarea Generală, în numele și pe seama Municipiului Arad, aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local efectuat pe raza Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad cu Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad.
În absența Primarului- Municipiul Arad, respectiv Consiliul Local al Municipiului Arad vor fi reprezentate în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad de persoana desemnată pentru exercitarea atribuțiilor Președintelui Consiliului Județean/Primarului, pentru a vota în favoarea aprobării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local efectuat pe raza Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad cu Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad.
Se mandatează Directorul executiv al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad, să semneze Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local efectuat pe raza Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad cu Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Compartimentul Transport Local, Autorizare Activități Economice din cadrul Direcției Edilitare, Referatul de aprobare al Primarului, Anexa nr.1 și Anexa nr.2.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 03.11.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini și Regulamentului serviciului public de transport persoane în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad și aprobarea documentației de delegare a serviciului prin atribuire directă către Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad – inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 19.11.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Compartiment asistență juridică – Consilier juridic,Bulboacă Antonina- tel. 0257/281.850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă