Nr. 94596/ 21.10.2025
Anunț referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 21.10.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate și a formei de delegare a serviciilor de transport public de călători în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad – inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea Studiului de Oportunitate în vederea stabilirii modalității de gestiune a transportului public local de călători în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad, în forma prezentată în anexa la prezenta hotărâre.
Se aprobă forma de delegare a serviciilor de transport pe raza Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad prin gestiune directă către Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad.
Se mandatează dl. Călin Bibarț, Primarul Municipiului Arad, în calitate de reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Arad și membru al Adunării Generale a Asociaților din cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public Arad, să voteze în Adunarea Generală, în numele și pe seama Municipiului Arad, aprobarea Studiului de Oportunitate în vederea stabilirii modalității de gestiune a transportului public local de călători în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad și a formei de delegare a serviciilor de transport pe raza Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad prin gestiune directă către Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad.
În absența Primarului- Municipiul Arad, respectiv Consiliul Local al Municipiului Arad vor fi reprezentate în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad de persoana desemnată pentru exercitarea atribuțiilor Primarului, pentru a vota în favoarea aprobării Studiului de Oportunitate în vederea stabilirii modalității de gestiune a transportului public local de călători în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad și aprobării formei de delegare a serviciilor de transport pe raza Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad prin gestiune directă către Societatea ”Compania de Transport Public” S.A. Arad.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Compartimentul Transport Local, Autorizare Activități Economice din cadrul Direcției Edilitare, Referatul de aprobare al Primarului, Anexa- Studiu de oportunitate.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției, accesând acest link, la sediul instituției, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de proprietari, camera 5: luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 03.11.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate și a formei de delegare a serviciilor de transport public de călători în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad – inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link , în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 19.11.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Compartiment asistență juridică – Consilier juridic,Bulboacă Antonina- tel. 0257/281.850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă