Nr. 21014/ 07.03.2025
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 07.03.2025, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al Municipiului Arad rămas nerepartizat - inițiativa primarului
Paragraf descriptiv: Proiectul de hotărâre se referă la repartizarea Excedentului bugetar al municipiului Arad, rămas nerepartizat, prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 3/13.01.2025, în sumă de 13.849.026,19 lei, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre și la repartizarea pe obiective şi cheltuieli de investiţii a disponibilului rămas nerepartizat, existent la 31 decembrie 2024, destinat pentru finanţarea cheltuielilor secţiunii de dezvoltare, conform Anexelor 2, 2A – 2C, 3, 3A, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Materialul include următoarele Anexe:
Documentația poate fi consultată:
Proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relații cu Publicul al instituției, cu achitarea taxelor de multiplicare.
Contestații privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 23.03.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poștă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Pentru Proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al Municipiului Arad rămas nerepartizat - inițiativa primarului
Contestațiile depuse vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la acest link și vor fi aduse la cunoștința Consiliului Local al Municipiului Arad, care se va pronunța asupra acestora, în termen de maximum 10 zile de la data supunerii spre aprobare a proiectului de buget.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 23.03.2025.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Compartimentul Asistență Juridică – Consilier juridic- Antonina Bulboacă , telefon: 0257/ 281.850, int. 304.
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă