Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 03-02-2020 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotarare privind atribuirea de denumire de strada in municipiul Arad in interiorul cartierului 6 VANATORI - initiativa primarului
Nr. 7678/03.02.2020
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de luni, 03.02.2020, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
Proiect de hotarare privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad,
în interiorul cartierului 6 VÂNĂTORI – inițiativa primarului
Până la data de 20.02.2020, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 04.02.2020, între orele 8,00 - 18,00 Luni - Joi şi 08:00-16:00 Vineri, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.