Nr.107078/ 23.12.2024
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi 23.12.2024, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 235/10.07.2017 cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea condițiilor de majorare a impozitului pentru clădirile/terenurile neîngrijite și terenurile agricole nelucrate timp de 2 ani consecutiv de pe raza municipiului Arad - inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv – Proiectul se referă la aprobarea modificării și completării prevederilor Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 235/10.07.2017 cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea condițiilor de majorare a impozitului pentru clădirile/terenurile neîngrijite și terenurile agricole nelucrate timp de 2 ani consecutiv de pe raza municipiului Arad.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcției Generale Poliția Locală Arad- Serviciul Disciplină în Construcții și Afișaj Stradal, Referatul de aprobare al Primarului.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 03.01.2025 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 235/10.07.2017 cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea condițiilor de majorare a impozitului pentru clădirile/terenurile neîngrijite și terenurile agricole nelucrate timp de 2 ani consecutiv de pe raza municipiului Arad - inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei,la acest link în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 30.01.2025.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Compartimentul asistență juridică : Consilier juridic- Antonina Bulboacă , telefon: 0257/ 281.850, int. 304.
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă