1.	Proiect de hotărâre nr. 59/2018 privind unele măsuri pentru reglementarea serviciului de "Întreținere și amenajare spații verzi din Municipiul Arad"– iniţiativa primarului.
  2.	Proiect de hotărâre nr. 145/2018 privind aprobarea preluării în domeniul public al Municipiului Arad a bunurilor de retur prevăzute în Contractul de concesiune nr. 22/30.04.2018 privind serviciul public de salubrizare menajeră a Municipiului Arad și de dezinsecție, dezinfecție, deratizare – iniţiativa primarului.
  3.	Proiect de hotărâre nr. 133/2018 privind constituirea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Local Arad – iniţiativa primarului.
  4.	Proiect de hotărâre nr. 137/2018 privind aprobarea Contractului nr. 1603/24.10.2017 de delegare prin concesiune a gestiunii Serviciului de Salubrizare al Zonei I în cadrul Sistemului Integrat de Gestionare a Deșeurilor Arad – iniţiativa primarului.
  5.	Proiect de hotărâre nr. 141/2018 privind aprobarea încheierii Actului adițional nr. 1 la Contractul de delegare prin concesiune a gestiunii Serviciului de Salubrizare al Zonei I nr. 1603/24.10.2017 în cadrul Sistemului Integrat de Gestionare a Deșeurilor Arad– iniţiativa primarului.
  6.	Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad
P R I M A R
  Gheorghe FALCĂ
Contrasemnează  pentru legalitate
  S E C R E T A R
  Lilioara STEPANESCU
IF/IF ex.3, Dosar Dispoziţii Primar 2018 
  Dosar şedinţă CLMA 20.04.2018
  Dosar ordine de zi şedinţe CLMA 2016-2020 
  Cod PMA-S4-15 
					